Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä Kirjaudu.
Kouvolan Taido RyKouvolan Taido Foorumi
09/05/10 - 22:11:49
Koti Ohjeita Suorita Kirjaudu

Sivu: 1
Lähetä aihe Tulosta
MiNnAn SyNtTäRiT!! (Luettu 227 kertaa)
Sn0wMan
Hallitus

TaidoHirvi

Sukupuoli: male
MiNnAn SyNtTäRiT!!
04/08/09 - 19:13:11

Kaikille yleisesti tiedoksi, että lauantaina 11.4. juhlistetaan Minnan (vaimokulta) syntymäpäivää. Kellonlyömästä 18 alkaen saa alkaa virtaamaan meidän kiinteistöön osoitteessa Rantatie 17A, Kuusankoskella (karttalinkki: KLIKKA HÄÄR )

Asu vapaa, mutta suositeltava. Virnistys Saunaa voidaan lämmittää, mikäli halukkaita löytyy. Juomapuolesta kannattaa osallistujien huolehtia itse ja tietenkin K-18 -juomat pidetään vain ja ainoastaan täysi-ikäisten hoteissa. Kahvia ja teetä kuitenkin riittää yli omien tarpeiden, mehua ja limonaatia melko varmasti myös tarjolla ja ainahan kraanasta tulee vettä. Yritämme järkkäillä myös hiukan naposteltavaa nälkäisimmille.

Tervetuloa!  Viileä

Siirry sivun alkuun

Sähköposti WWW Sn0wMan ImmoManiac   IP on kirjattu
Sn0wMan
Hallitus

TaidoHirvi

Sukupuoli: male
Re: MiNnAn SyNtTäRiT!!
Vastaus #1 - 04/08/09 - 19:14:52

ainiin... unohtui vielä lisätä, että meitin nurkissa asustelee kaksi kappaletta kissoja, joten allergiset varautukoot sen mukaisesti (todennäköisesti ovat kuitenkin evakossa yläkerrassa kunhan ihmisiä alkaa saapua paikalle)
Siirry sivun alkuun

Sähköposti WWW Sn0wMan ImmoManiac   IP on kirjattu
Minhwa
Hallitus

Sukupuoli: female
Re: MiNnAn SyNtTäRiT!!
Vastaus #2 - 04/03/10 - 02:22:20

Jos käyttäis vanhaa ketjua hyväksi.. ja ilmottais että tänä vuonna synttäreitä vietetään 10.4. Klo18 eteenpäin. Voipi olla että ovat vaan ihan kahvikekkerit tai jos saadaan lapset hoitoon niin sitte alkoholiakin nautitaan Hymiö Alkoholijuomat jokainen tuo itse mutta muuta juomista kyllä löytyy. Alle 18-vuotiailta takavarikoidaan alkoholijuomat ja mä juon ne  Virnistys

Osoitteen voi kysyä jos ei satu tietämään Juustoinen

Lapset menee hoitoon joten kunnon pippalot pidetään..
Siirry sivun alkuun

« Viimeksi muokattu: 04/06/10 - 10:44:26 Kirjoittaja Minhwa »  
Sähköposti   IP on kirjattu
Sivu: 1
Lähetä aihe Tulosta